Cheat Meal - Wellness Time
347
post-template-default,single,single-post,postid-347,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-22.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Cheat Meal

Cheat Meal

Cheat Meal

Μη στέρησε, κάν’ το σωστά!

Είναι μη ρεαλιστικό να σκέφτεται κανείς ότι πάντα θα ακολουθεί ένα οριοθετημένο διατροφικό πλάνο, χωρίς να παρεκκλίνει ποτέ από αυτό, όσο αφοσιωμένος κι αν είναι. 

Μετά από επαναλαμβανόμενες μελέτες ένα ελεύθερο γεύμα ανά τακτά χρονικά διαστήματα μπορεί να επιταχύνει αντί να επιβραδύνει την διαδικασία καύσης λίπους. Αρκετοί άνθρωποι που ακολουθούν ένα οριοθετημένο διατροφικό πλάνο είναι αντίθετοι με αυτή την αντίληψη, όμως σκοπός του γεύματος αυτού είναι να αποδείξουμε ότι τα ελεύθερα γεύματα είναι απαραίτητα αν γίνονται σωστά με μέτρο. 

Συγκεκριμένα όταν βρισκόμαστε σε περίοδο θερμιδικού διατροφικού ελλείμματος παράγουμε λιγότερη Τ3 και Τ4 ορμόνη, οι ορμόνες αυτές ανήκουν στο θυρεοειδή αδένα και διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στη ρύθμιση του μεταβολισμού. Με το ελεύθερο γεύμα υπάρχει αύξηση αυτών των ορμονών.

Επιπλέον βοηθά στην αύξηση της λεπτίνης. Η λεπτίνη είναι μια πρωτεΐνη  που παράγεται στα λιποκύτταρα, δουλειά της είναι ο καθορισμός της όρεξης-πείνας και της ρύθμισης του μεταβολισμού. Σε πρόοδο θερμιδικού ελλείμματος τα επίπεδα λεπτίνης μειώνονται αισθητά, σε αυτό το σημείο έρχεται το cheat meal ώστε να επιφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα λειτουργίας της.

ΜΗ ΣΤΕΡΗΣΑΙ !

Δημιούργησε μόνος σου, με αγνά υλικά ότι τραβάει η όρεξη σου και φατο χωρίς τύψεις και ενοχές.

Ευχαριστούμε πολύ το Βaron για τη φιλοξενία του και για τις υπέροχες γεύσεις που μας προσέφερε.

Baron Cafe – Bar -Restaurant,  Ζησημοπούλου 14 και Μεταξά, Γλυφάδα.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.