Γυμνάζομαι καθημερινά όμως τα περιττά κιλά κάνουν αισθητή την παρουσία τους! - Wellness Time
351
post-template-default,single,single-post,postid-351,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-22.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Γυμνάζομαι καθημερινά όμως τα περιττά κιλά κάνουν αισθητή την παρουσία τους!

Gymnazomai kathimerina omos ta peritta kila kanoun aisthiti tin parousia

Γυμνάζομαι καθημερινά όμως τα περιττά κιλά κάνουν αισθητή την παρουσία τους!

Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί πως είναι δυνατόν όλο και περισσότεροι άνθρωποι να εντάσσουν τη γυμναστική στη ζωή τους χωρίς να βλέπουν το επιθυμητό αποτέλεσμα ;

Οι επιστήμονες μας εξηγούν γιατί η προσπάθεια τους δεν αποδίδει καρπούς.

  • Όλα είναι θέμα καλής στρατηγικής!

Χιλιάδες έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πως η γυμναστική από μόνη της παρά τα χιλιάδες οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό δεν μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια περιττών κιλών. Μπορεί μετά την δραστηριότητα το αίσθημα της πείνας να μειώνεται αισθητά όμως αυτό είναι παροδικό. Όταν επανέλθουν τα επίπεδα της θερμοκρασίας του σώματος στα φυσιολογικά επίπεδα η όρεξη κάνει δυναμικό comeback!

  • 70% διατροφή και 30% άσκηση.

Ακολουθήστε ένα υγιεινό ισορροπημένο διατροφικό πλάνο ώστε να κρατάτε το μεταβολισμό σας ενεργό, ταυτόχρονα θα ελέγχεται την πείνα και τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα με αποτέλεσμα την αποφυγή  συσσώρευσης του λίπους στο σώμα μας.

Αξίζει να τονίσουμε ότι τα γεύματα πρέπει να έχουν ισοθερμιδική αξία και σε όλα να περιέχεται καλή πηγή πρωτεΐνης. Ιδανικά ξεκινά τη μέρα σου με ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό ώστε να μην ενδώσεις σε ένα ανθυγιεινό σνακ. Για όσους έχουν εντάξει την άσκηση στο καθημερινό τους πρόγραμμα, γνωρίζουν πως το γεύμα πριν και μετά την προπόνηση διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο. Το σώμα προσπαθεί να δημιουργήσει νέα μυϊκή μάζα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, όχι μόνο τις ώρες δραστηριότητας. Το σνακ πριν και μετά την προπόνηση βοηθούν στη διατήρηση της σωστής ισορροπίας των υδατανθράκων , των πρωτεϊνών και λιπών των προσωπικών απαιτήσεων πείνας μας. Το γεύμα πριν την προπόνηση στηρίζεται σε υδατάνθρακες γρήγορης αφομοίωσης και λίγο λίπους καθώς περιέχουν γλυκογόνο, το οποίο είναι απαραίτητο για τις ενεργειακές απαιτήσεις της δραστηριότητας. Στόχος είναι να αφομοιωθεί γρήγορα η τροφή ώστε τα καύσιμα να είναι άμεσα διαθέσιμα κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Μεταπροπονητικό γεύμα…ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΓΙΔΑ!!!

Αφιέρωσα 2 ώρες από τον ελεύθερο μου χρόνο για ν ‘ασχοληθώ με τη σωματική μου υγεία, είναι άτοπο να πιστεύω ότι μετά την άσκηση μπορώ να φάω ότι θέλω.

Τρώω επιλεκτικά !

Είμαστε καλυμμένοι καταναλώνοντας 40-50γρ υδατάνθρακα στο συγκεκριμένο γεύμα, καθώς πρέπει να αναπληρωθεί το γλυκογόνο που χρησιμοποιήσαμε κατά την άσκηση. Οι πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας θα δώσουν και αυτές το παρόν διότι είναι απαραίτητες για να σταματήσει η διαδικασία της διάσπασης των μυϊκών ινών (τραυματισμός) και θα αποκατασταθεί η μυϊκή μάζα.

Συνδύασε το με γυμναστική και θα δεις θαύματα! Το μυστικό είναι το βάρος του σώματος σου και η σωστή καθοδήγηση από έναν ειδικό για την ορθή εκτέλεση των ασκήσεων. Αποκαλείται “Fuctional Training” .

Δοκίμασε το!!!

Η λειτουργική προπόνηση έχει στοιχεία υψηλής έντασης με στόχο τη μέγιστη καύση λίπους. Πραγματοποιείστε 10-15 επαναλήψεις για κάθε άσκηση, ανάλογα το επίπεδο του αθλούμενου. Οι ασκήσεις πρέπει να εκτελούνται διαδοχικά η μια μετά την άλλη χώρος διάλειμμα.

Στο τέλος κάθε γύρου ξεκουραζόμαστε για 30″-1′ αναλόγως τις ανάγκες του αθλητή.

  • Αποθεραπεία!

Είναι πολύ σημαντικό μέρος της άσκησης και δεν πρέπει να παραλείπεται. Ο οργανισμός επανέρχεται ευκολότερα στα φυσιολογικά επίπεδα όταν το σώμα ακολουθεί ήπιο ρυθμό εξάσκησης.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.