Ποσό σημαντικές είναι οι διατάσεις μετά την άσκηση?! - Wellness Time
393
post-template-default,single,single-post,postid-393,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-22.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Ποσό σημαντικές είναι οι διατάσεις μετά την άσκηση?!

Poso simantikes einai oi diataseis meta tin askisi

Ποσό σημαντικές είναι οι διατάσεις μετά την άσκηση?!

Τι είναι διατάσεις?

Είναι ένα πολύ καλό ερώτημα για επεξήγηση ώστε να γίνει κατανοητό στη συνέχεια το θέμα που πρόκειται να συζητήσουμε .

Στη λύση του ερωτήματος αυτού μας βοήθησε αρκετά η Ειρήνη Κοκκινάκη. Η Ειρήνη είναι Ελληνίδα διεθνής αθλήτρια πετοσφαίρισης, η οποία αγωνίζεται με τη φανέλα του Ολυμπιακού Πειραιώς στην Α1 Εθνική κατηγορία της Ελλάδας ως λίμπερο. Έχει πολλές γνώσεις στο κομμάτι της φυσικής επιστήμης και δραστηριότητας γι’ αυτό η άποψη της μας φάνηκε πολύτιμη !!!

Οι μύες του σώματός μας μετά από κάθε είδους δραστηριότητα-άσκηση έχουν την τάση να τραυματίζονται με συνέπεια να βραχύνουν το μήκος τους.  Συγκεκριμένα  η έλλειψη της ευλυγισίας, μας κάνει πιο επιρρεπείς σε τραυματισμούς του μυϊκού και συνδετικού ιστού. Οι διατάσεις αυξάνουν το εύρος κίνησης των αρθρώσεων, όπως είναι η ισορροπιστική ικανότητα με αποτέλεσμα τη μείωση του κινδύνου για πτώσεις και τραυματισμούς, δίχως να εμποδίζει την μείωση της κινητικότητας της άρθρωσης. Επίσης βοηθούν στο να αναπτυχθεί η ελαστικότητα και η ευκαμψία που είναι εξίσου σημαντικές ικανότητες για την ορθή λειτουργία του ανθρώπινου σώματος. Προάγουν την σωστή στάση του σώματος, καθώς η άνιση ανάπτυξη διαφόρων μυών του σώματος και η έλλειψη ευκαμψίας μπορούν να συντελούν στην κακή ορθοσωμία.

Έχουν την ειδικότητα να κάμπτουν, τεντώνουν, μακραίνουν και επεκτείνουν τους μύες και τις αρθρώσεις σε όλο το εύρος της κίνησης τους. Δέκα με δεκαπέντε δευτερόλεπτα αρκούν για τη διάταση των μυών και είκοσι δευτερόλεπτα για τη διάταση των αρθρώσεων.

Είναι απαραίτητο να εκτελούνται κάθε φορά πριν και μετά την άσκηση. Πριν για να προετοιμάζουν και προθερμάνουν το σώμα και μετά για την μυϊκή αποκατάσταση και την επαναφορά του σώματος στην αρχική κατάσταση.

Επιπροσθέτως είναι σημαντικό να  κάνετε τις διατάσεις ελεγχόμενα, χωρίς βιασύνη αποφεύγοντας τον μυϊκό πόνο. Τελειώνοντας αξίζει να σημειώσουμε πως το μυστικό για ένα υγιές σώμα κρύβεται αρχικά  στην σωστή λειτουργία των σκελετικών μυών του καθώς βασική προϋπόθεση είναι η ευλυγισία και η ελαστικότητα, η οποία επιτυγχάνεται διατείνοντας σωστά.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.