Πρωινό για να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου! - Wellness Time
547
post-template-default,single,single-post,postid-547,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive
 

Πρωινό για να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου!

Fitness Breakfast

Πρωινό για να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου!

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Είναι γεγονός ότι το 50% των Ελλήνων παραλείπει το πρωινό γεύμα παρά τη σπουδαιότητα που έχει για την υγεία μας.

Όταν ξυπνάμε προερχόμαστε από πολλές ώρες νηστείας, με αποτέλεσμα να υπολειτουργούσε μεταβολικά. Όσο πιο κοντά γίνεται η πρόσληψη τροφής τόσο καλύτερο για το μεταβολισμό μας. Ξεκινώντας τη μέρα σου με ένα σωστό πρωινό βάζεις αυτόματα σε τάξη το διατροφικό σου πρόγραμμα. Ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο καθώς εφοδιάζει τον οργανισμό μας με την κατάλληλη ενέργεια που θα χρειαστούμε μέσα στη μέρα ώστε να μην αισθανθούμε το αίσθημα κοπώσεως. Σε κρατά χορτάτο για περισσότερες ώρες και μειώνει τις πιθανότητες να ενδώσεις σε ένα ανθυγιεινό σνακ.

1.Δημητριακα με γαλα.

Το γάλα η το γιαούρτι με δημητριακά η βρόμη είναι ένα από τα αγαπημένα πρωινά. Από τη μια πλευρά το γιαούρτι είναι μια υγιεινή, θρεπτική και ιδιαίτερα εύπεπτη τροφή καθώς τα βακτήρια που περιέχει αποκαθιστούν την ισορροπία της εντερικής χλωρίδας, που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εντέρου και την αποφυγή γαστρεντερικών προβλημάτων. Από την άλλη πλευρά η παρασκευή σπιτικής γκρανόλας από αγνά υλικά είναι υπερβολικά εύκολη και περιέχει πολύ λιγότερα συντηρητικά και σάκχαρα.

2.Φρουτοσαλάτα.

Τα φρούτα αποτελούν ένα πολύ θρεπτικό πρωινό καθώς περιέχουν φανταστικές ιδιότητες, πολλά θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες που όχι μόνο θα μας χορτάσουν αλλά θα ενεργοποιήσουν δραστικά και τον μεταβολισμό μας για όλη την ημέρα.

3.Smoothies.

Τα smoothies αποτελούνται από διάφορα φρέσκα φρούτα χτυπημένα στο μπλέντερ μαζί με γάλα η γιαούρτι, νερό και πάγο. Ένα από τα πολλά οφέλη των smoothies είναι ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία στην πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών τα οποία είναι πολύτιμα για τον οργανισμό και απορροφούνται εύκολα χωρίς ιδιαίτερη επιβάρυνση του πεπτικού συστήματος.

4.Ομελετα.

Το αυγό αποτελεί τροφή, πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο, βιταμίνη Α, Β12, φολικό οξύ και σημαντικές ποσότητες σιδήρου. Αν θέλουμε να αποφύγουμε τα λιπαρά μπορούμε να δοκιμάσουμε την ομελέτα με ασπράδια και ένα κρόκο από τα αυγά και να προσθέσουμε λαχανικά.

•Άρχισε μια δραστηριότητα. Η τακτική δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες. 3 με 4 φορές την εβδομάδα, διαρκείας 60 λεπτών είναι αρκετό. Σύμφωνα με το πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης ανακάλυψαν πως το να ασκείσαι για 30’ την ημέρα, σε βοηθάει να χάσεις 25% περισσότερο βάρος από ότι αν γυμνάζεσαι για μία ολόκληρη ώρα.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.