Σαλάτα! - Wellness Time
363
post-template-default,single,single-post,postid-363,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-22.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Σαλάτα!

Salads

Σαλάτα!

Το μεγαλύτερο μέρος μιας σαλάτας απαρτίζεται από διαφορά λαχανικά . Συγκεκριμένα ο όρος λαχανικό αναφέρεται στο νωπό φαγώσιμο τμήμα ενός φυτού, που προορίζεται για κατανάλωση.

Τα λαχανικά είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, τα οποία δεν περιέχονται σε άλλες τροφές. Βοηθούν στην εξουδετέρωση της όξινης αντίδρασης που δημιουργείται κατά την πέψη των τροφών, όπως είναι το κρέας, το τυρί κτλ. Περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, Β1, Β2 και προβιταμίνη Α και σε μικρότερη ποσότητα PP και φολικό οξύ. Επιπλέον η Β-καροτίνη, ουσία που το σώμα μας την μετατρέπει σε βιταμίνη Α, βρίσκεται άφθονη σε λαχανικά με πορτοκαλί χρώμα, όπως είναι το καρότο, και στα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Τα λαχανικά έχουν μεγάλη ποσότητα σε νερό και λιγότερη σε πρωτεΐνες. Αποτελούνται από φυτικά κύτταρα, το χρώμα τους είναι συνήθως πράσινο, κίτρινο ή κόκκινο και μπορούν να ταξινομηθούν με τρεις τρόπους. Η βιταμίνη C αφθονεί στην πιπεριά, και στα φυλλώδη λαχανικά.

Όλα τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνες και λίγες πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.

  • Συνδύασε την σαλάτα σου με πηγή πρωτεΐνης . Μια καλή επιλογή θα ήταν το κοτόπουλο το οποίο είναι πλούσιο σε πηγή πρωτεϊνών και απαραίτητων αμινοξέων για τον οργανισμό και έχει το χαμηλότερο ποσοστό λίπους από τα υπόλοιπα κρέατα.
  • Για περισσότερη γεύση πρόσθεσε ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και ότι ταιριάζει καλύτερα στους δικούς σου γευστικούς κάλυκες.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.