Τα όρια της άσκησης! - Wellness Time
511
post-template-default,single,single-post,postid-511,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-21.5,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Τα όρια της άσκησης!

Ta oria tis askisis

Τα όρια της άσκησης!

Οι περισσότεροι από εμάς στο ερώτημα γυμναζόμαστε ή όχι απαντάμε ότι το κάνουμε μεν , αλλά περιστασιακά δε !

Αυτό συμβαίνει διότι η πλειοψηφία δεν υιοθετεί την άσκηση ως τρόπο ζωής και τείνει να ξεκινάει ένα πρόγραμμα άσκησης αλλά στην συνέχεια να το διακόπτει για διάφορους λόγους.

Για τον λόγο αυτό υπάρχουν κάποιες «πρακτικές » που απευθύνονται σε εμάς προκειμένου να μπορέσουμε να  διατηρήσουμε την συμμετοχή μας στα προγράμματα άσκησης που έχουμε επιλέξει.

Ας δούμε  λοιπόν, κάποιες από τις δεξιότητες που είναι καλό να κατέχει ο καθένας, σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες της ψυχολογίας της άσκησης, ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε  ευκολότερα τις δυσκολίες που σχετίζονται με την παρατεταμένη συμμετοχή μας στα προγράμματα άσκησης .

  1. Αρχικά συνειδητοποιήστε τόσο τα οφέλη της άσκησης στην ζωή σου όσο και τα κόστη αυτής.

Όλοι μας όταν ξεκινάμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής προσδοκούμε και ελπίζουμε σε ένα αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα αυτό, το αξιολογούμε είτε θετικά είτε αρνητικά . Αν εμείς οι ίδιοι αξιολογήσουμε το αποτέλεσμα αυτό ως ΘΕΤΙΚΟ τότε το πιο πιθανόν είναι να συνεχίσουμε να γυμναζόμαστε.

ΤΙΡ❣️

Έχε στο νου σου τρία οφέλη και τρία αρνητικά, όσον αναφορά την δραστηριότητα που επέλεξες, που αφορούν εσένα και τον περίγυρο σου.

Συζήτα τα με τον γυμναστή σου, ώστε να ασχοληθείτε με κάποια πιθανή τροποποίηση του προγράμματος.

  1. Έπειτα παρατήρησε την αθλητική σου συμπεριφορά. Αυτό θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις επίγνωση της επίτευξης ή μη του προγράμματος άσκησης αλλά και της συχνότητας της αθλητικής σου δραστηριότητας.

Η επίτευξη του προγράμματος καθώς και η ικανοποιητική συχνότητα αυτού θα  λειτουργήσουν ως ΘΕΤΙΚΗ ενίσχυση ώστε να συνεχίσεις να γυμνάζεσαι.

TΙΡ❣️

Κατάγραψε σε ένα εβδομαδιαίο ημερολόγιο την φύση της άσκησης σου , την διάρκεια της αλλά και το πώς ένιωσες /  τι σκέφτηκες κατά την διάρκεια αυτής .

  1. Τέλος Θέσε στόχους, όχι με την αόριστη έννοια του όρου!

ΣΤΟΧΟ για παράδειγμα δεν αποτελεί η γενική απώλεια βάρους αλλά θα μπορούσε να είναι η απώλεια κάποιων κιλών σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.