Συμβουλές από την Ειρήνη Κοκκινάκη - Wellness Time
397
post-template-default,single,single-post,postid-397,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive
 

Συμβουλές από την Ειρήνη Κοκκινάκη

Symvoules apo tin Eirini Kokkinaki

Συμβουλές από την Ειρήνη Κοκκινάκη

Αγαπητοί wellness φίλοι μου, στις διακοπές μας συναντήσαμε την διεθνή παίκτρια βόλεϊ Ειρήνη Κοκκινάκη η οποία μας βοήθησε αρκετά στην ανάλυση του σημερινού μας θέματος. Η Ειρήνη είναι Ελληνίδα διεθνής αθλήτρια πετοσφαίρισης, η οποία αγωνίζεται με τη φανέλα του Ολυμπιακού Πειραιώς στην Α1 Εθνική κατηγορία της Ελλάδας ως λίμπερο. Έχει πολλές γνώσεις στο κομμάτι της φυσικής επιστήμης και δραστηριότητας γι’ αυτό η άποψη της μας φάνηκε πολύτιμη!!!

Καθίσματα, τα λεγόμενα squats.

Είναι ο βασιλιάς των ασκήσεων. Αποτελεί το θεμέλιο δύναμης και σωστής λειτουργικότητας του σώματος.

Μια φορά την εβδομάδα προπόνηση στα πόδια που να περιλαμβάνει σκουότ είναι απαραίτητο για να δεις αποτελέσματα. Όποιος κι αν είναι ο στόχος. Συγκεκριμένα στόχος του καθίσματος  είναι η εκγύμναση του τετρακέφαλου μηριαίου μυ και του μείζων γλουτιαίου μυ. Συνεργοί μύες, Κατά την κίνηση, συμβάλουν δραστικά ο δικέφαλος μηριαίος μυς, όλες οι μοίρες του γλουτιαίου μηριαίου μυ, οι ραχιαίοι μύες και όλη η ορθή κοιλιακοί χώρα. Σε αυτή την άσκηση έχουμε ενεργοποίηση του καρδιαγγειακού και αναπνευστικού συστήματος και τα οφέλη της ενεργοποίησης ταυτόχρονων συστημάτων πολλαπλασιάζονται. Είναι πολυαρθρική άσκηση που σημαίνει ότι συμμετέχουν πολλές μυϊκές ομάδες του σώματος πέραν της βασικής.

❣️Σωστή εκτέλεση

~Βλέμμα ευθεία προς εμπρός και ελαφρώς προς τα πάνω.

~Ίσια από σπονδυλική στήλη, συγκεκριμένα η σπονδυλική στήλη πρέπει να έχει τη φυσική της καμπύλη με έξω στήθος ώστε να υποστηρίζει το βάρος του σώματος.

~Πίσω γλουτοί.

~Κατεβαίνω σαν να θέλω να καθίσω σε μια καρέκλα που βρίσκετε πίσω μου, έως ότου οι μηριαίοι γλουτοί να έρθουν παράλληλα με το έδαφος.

Στη συνέχεια αφού κατανοήσουμε τη σωστή τεχνική του απλού καθίσματος μπορούμε να δοκιμάσουμε κι άλλες παραλλαγές.

¥Με το ένα πόδι. Η μετατόπιση του φόρτου από τα δύο πόδια στο ένα μπορεί να αυξήσει ραγδαία τη δυσκολία.

¥Ανοίξετε την στάση σας. Μια μικρή προσαρμογή στη θέση του ποδιού σας μπορεί να προκαλέσει μια σημαντική αλλαγή στους μύες που εργάζονται.

¥ Παίξε με τις επαναλήψεις.

¥Μετακινήστε την μπάρα με τα κιλά από πίσω-μπροστά (front squat) .

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.